3D virtuální prohlídkyMatterport od Aktivreality

3D virtuální prohlídka Matterport je online zážitek, kdy se na svém zařízení (PC, tablet, mobil) pohybujete skrze naskenovaný prostor z jakéhokoli úhlu. Zážitek je velmi blízký skutečnému procházení prostorem. Technologie umožňuje také zobrazit 3D model celého naskenovaného prostoru, se kterým můžete ve svém zařízení (PC, tablet, mobil) otáčet v 360° na všechny strany. Při procházení 3D prohlídky na svém PC, tabletu či mobilu je možné „se pohybovat“ nejen přímo v nemovitosti, ale také v jejím okolí. Každý potencionální zájemce tedy vidí veškeré benefity, které nemovitost nabízí, ať je to okolí okolo nemovitosti, parkování, výhledy z terasy, nebo oken.


Virtuální 3D prohlídka velmi zefektivňuje a zatraktivní prodej celé nemovitosti. Zájemce kupující si nemovitost prohlédne z pohodlí domova a dokáže si prostor představit daleko lépe než z pouhých fotografií.

Pro všechny zúčastněné strany obchodu je tato možnost velmi užitečná. Prohlídky na nemovitosti absolvují zájemci, které nemovitost opravdu zaujala, ví, co je čeká, a tak je pro všechny společně strávený čas efektivnější.

Své 3D prezentace nemovitostí Aktivreality prezentuje nejen přímo zájemcům, ale také je exportuje na nejnavštěvovanější realitní servery, kde mají vysoké počty zhlédnutí, a to až o desítky procent oproti zakázkám obsahující pouze fotografie.


Ukázky naší práce

Proč s námi vytvořit videoprezentaci?

Profesionální přístup a několikaleté zkušenosti jsou zárukou exkluzivní prezentace nabízené nemovitosti.

Správná video-prohlídka společně s hudbou dokáže vyvolat řadu emocí, které významně ovlivňují rozhodování a motivaci k pořízení nemovitosti.

Nesporná konkurenční výhoda oproti ostatním nabídkám nemovitostí v plošné inzerci, video-prohlídka vyniká nad ostatními.

Z dlouhodobého hlediska vzbuzuje video-prezentace u nabídky nemovitosti o 46% větší aktivitu a zájem potencionálních klientů.

Velké možnosti rozšířené prezentace pomocí sociálních sítí a kanálu youtube.com.

Dle statistik sledovanost videí za posledních pět let vzrostla více než o 100%. Ve videu je skrytý obrovský potenciál.

Video-prezentace ukazuje nemovitost z jasného pohledu, nabídka tím získává větší důvěryhodnost a náskok před ostatními.